Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Preem inleder långsiktigt samarbete med bakprofilen Camilla Hamid

Publicerad: 17 februari 2022, 09:42

Som ett led i att lyfta det egna fikasortimentet inleder drivmedelsbolaget Preem ett långsiktigt samarbete med bakprofilen Camilla Hamid.


Ämnen i artikeln:

PreemInfluencer marketing

Bakbloggaren, tv-profilen och bakboksförfattaren Camilla Hamid har 451 000 följare på Instagram och 93 000 prenumeranter på Youtube. 

– Det ska bli jätteroligt att tillsammans med Preem skapa gott och engagerande innehåll så att fler får upp ögonen för Preems goda fikautbud, säger Camilla Hamid i ett pressmeddelande.

Samarbetet är tänkt att lyfta utbudet av bakverk som gräddas på Preems bemannade stationer såsom kanelbullar, semlor croissanter och wienerbröd.

– Camilla är en inspirerande och härlig person som dessutom är otroligt duktig på bakning. Vi ser Camilla som en ypperlig samarbetspartner med sin trovärdighet och sitt engagemang och det ska bli kul att hitta på spännande och aptitliga aktiviteter ihop framöver, säger Sofia Bergfors, Store Marketing Manager på Preem i en kommentar. 

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Ämnen i artikeln:

PreemInfluencer marketing

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.