Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Snapchats CMO: ”AR-annonsering är i sin linda”

Publicerad: 23 juni 2022, 08:00

Snapchats marknadschef Kenny Mitchell.

Foto: Pressbild

Snapchats marknadschef Kenny Mitchell om AR-revolutionen, konkurrensen med VR och Tiktok samt varför de fortsätter att gasa in i den ekonomiska oron: ”Marknaden har bara börjat utvecklas”, säger han till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

SnapchatVR-teknikNyheter

2016 jobbade Kenny Mitchell på Gatorade, den amerikanska sportdrycksgiganten, och gjorde en framgångsrik AR-kampanj. Sex år senare är han marknadschef på Snapchat och tror att AR-annonsering bara är i sin

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SnapchatVR-teknikNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.