söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Snapchats CMO: ”AR-annonsering är i sin linda”

Publicerad: 23 juni 2022, 08:00

Snapchats marknadschef Kenny Mitchell.

Foto: Pressbild

Snapchats marknadschef Kenny Mitchell om AR-revolutionen, konkurrensen med VR och Tiktok samt varför de fortsätter att gasa in i den ekonomiska oron: ”Marknaden har bara börjat utvecklas”, säger han till Dagens Media.

Ämnen i artikeln:

SnapchatVR-teknikNyheter

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@resume.se


2016 jobbade Kenny Mitchell på Gatorade, den amerikanska sportdrycksgiganten, och gjorde en framgångsrik AR-kampanj. Sex år senare är han marknadschef på Snapchat och tror att AR-annonsering bara är i sin

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev