Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala medier

Tre byråer: lärdomar och fallgropar från Tiktoks annonsplattform

Publicerad: 18 mars 2021, 14:26

Från vänster: Caroline Borelius, interim country manager i Sverige för Splay One, Marcus Berggren, producent på North Kingdom och Rebecca Ledel, digital media specialist och TL media på The Amazing Society.

Foto: Montage

Med ett nyöppnat nordiskt huvudkontor vill Tiktok få in fler annonsörer och varumärken på sin plattform. Resumé samlar lärdomar och fallgropar hos Splay One, The Amazing Society och North Kingdom – som redan lanserat kampanjer på plattformen.


Ämnen i artikeln:

TikTokNorth KingdomThe Amazing SocietySplay One

Tennisproffset Roger Federer rytmiska slag med en tennisboll, snabb musik och till synes egeninspelade filmer på unga dansare. Så såg det nyligen ut när skomärket On lanserade en ny sko

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.