Sponsring/Event
Åtta trender – så kommer pandemin att påverka eventbyråerna på längre sikt: ”Sker en kapplöpning”
Publicerad: 27 maj 2021, 12:18
Att det digitala nu kommer först ökar kraven på innovationsgrad hos byråerna.
Vad kommer eventbyråerna att behöva prioritera när skiftet från fysiskt till digitalt blir permanent? I en ny rapport har PS Occasion intervjuat forskare, tagit del av studier och pratat med köparna för att spå framtiden efter pandemin. ”På den digitala arenan konkurrerar vi i slutändan med Youtube och Nefllix”, säger strategen Tanja Rutherhagen.
Tanken med PS Occasions studie är att lyfta blicken i en tid av transformation och disruption. Att ha ett långsiktigt perspektiv på utvecklingen inom främst experiential och event marketing genom
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.