Sponsring/Event
Åtta trender – så kommer pandemin att påverka eventbyråerna på längre sikt: ”Sker en kapplöpning”
Publicerad: 27 maj 2021, 12:18
Att det digitala nu kommer först ökar kraven på innovationsgrad hos byråerna.
Vad kommer eventbyråerna att behöva prioritera när skiftet från fysiskt till digitalt blir permanent? I en ny rapport har PS Occasion intervjuat forskare, tagit del av studier och pratat med köparna för att spå framtiden efter pandemin. ”På den digitala arenan konkurrerar vi i slutändan med Youtube och Nefllix”, säger strategen Tanja Rutherhagen.
Tanken med PS Occasions studie är att lyfta blicken i en tid av transformation och disruption. Att ha ett långsiktigt perspektiv på utvecklingen inom främst experiential och event marketing genom
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.