Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag16.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Sponsring/Event

Baaam tar över färgglatt lopp

Publicerad: 18 april 2017, 09:45

FAB Media storsatsar på event. Nu tar de över det uppmärksammade loppet The Color Run.


Ämnen i artikeln:

BaaamFAB MediaAller Media

För några år sedan blev färgfyllda springlopp ett populärt fenomen i Sverige med The Color Run och Color Me Rad. Nu tar Fab Medias satsning Baaam över det förstnämnda.
– The Color Run är ett perfekt tillfälle för annonsörer att möta tusentals löpare i ett unikt sammanhang. Varumärket har redan en stark relation till Baaams målgrupp och kombinerar en aktiv livsstil med fest. Det känns jättespännande att producera och marknadsföra ett så starkt event som The Color Run under Baaams flagg, säger Shatilla Holm, eventchef för Aller media, i en kommentar.

The Color Run är ett globalt lopp som grundades 2011. Det första loppet i Baaams regi kommer att gå av stapeln den 17 juni i Tantolunden i Stockholm.
- Vi på Baaam brinner för att inspirera och engagera och det är vad The Color Run handlar om. Alla färger och former är lika välkomna, precis som hos Baaam. Nu längtar vi, säger Sara Grundberg, ansvarig utgivare för Baaam.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

BaaamFAB MediaAller Media

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.