Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sponsring/Event

De "tjuvstartade" med fysiskt event – så anpassade de kommunikation, innehåll och tajming

Publicerad: 23 september 2021, 12:16

Petter Stordalen och Agnes var med på det första stora branscheventet på andra sidan pandemi-puckeln.

Foto: JcDecaux.

Confetti, artister och mingel är inget man förknippar med de senaste 1,5 åren. När restriktionerna nu snart släpps finns det de som har ”tjuvstartat” med fysiska företagsevents. Vi har tagit ett snack med tre aktörer för att ta reda på hur man bäst gör för att locka en publik som å ena sidan är partytörstande – å andra sidan virusrädd.


”Back to business” var tagline för JcDecauxs event som gick av stapeln andra veckan i september på Berns. Kristian Luuk och Daniel Hallberg var moderatorer, Petter Stordalen talade, Agnes sjöng

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.