Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Sponsring/Event

Här är alla nominerade i Inhouse 2019

Publicerad: 30 September 2019, 14:21

Semcon, Unionen, Folkspel, Tele2 och Happy Socks är några av de bolag som slåss om att vinna Inhouse 2019.

Här är de inhouseavdelningar som har chans att utses till årets bästa i Inhouse 2019, som arrangeras av Resumé och Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

43 bidrag har blivit nominerade till Inhousetävlingen i år, av totalt 117 inskickade. Flest vinstchaner har Happy Socks med hela fem nomineringar, följt av ATG, Coop, Unionen och Tui som alla har tre nomineringar vardera.

Inhousetävlingen avgörs i åtta kategorier. I Årets Inhouseavdelning och Årets Rookie utses en ensam vinnare, men i de övriga kategorierna – Bästa Digitala Aktivitet, Bästa DR, Bästa Expo, Bästa Inkluderande Kampanj, Bästa Kampanj och Bästa Trycksak – delas guld, silver och brons ut.

Vinnarna, och nomineringarna, utses av en jury bestående av tolv personer med Arkitektkopias vd Gunnar Duintjer i spetsen. Vinnarnas avslöjas vid en gala på Berns 7 november.

Inhouse arrangeras av Dagens Media och Resumé.

Här kan du anmäla dig för att gå på Inhousegalan och den seminariedag som arrangeras i anslutning till galan.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@resume.se


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.