tisdag7 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sponsring/Event

Hyundai Sverige ratar aktiveringar av VM-sponsorskapet: ”Stöder inte det som händer i Qatar”

Publicerad: 9 december 2022, 11:54

Globalt är Hyundai en av fotbolls-VM:s huvudsponsorer. I Sverige har man dock valt bort att aktivera sponsorskapet.

Foto: Francisco Seco

Även om Sverige inte deltar har det varit oväntat tyst från VM:s sponsorer med närvaro i Sverige. Varken Hyundai, Adidas, McDonald's eller Coca-cola har valt att göra några aktiveringar.

Ämnen i artikeln:

Fotbolls-VMNyheterAdidasCoca-ColaHyundaiMcDonald's

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


Med kvartsfinalerna runt hörnet går fotbolls-VM nu in i sin slutfas. Vem som står som slutgiltig vinnare vet vi den 18 december. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev