Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Sponsring/Event

Nytt event om B2B-marknadsföring – nominera bästa marknadschefen här

Publicerad: 28 Januari 2020, 10:25

Den 22 april, på Fabriken Event i Stockholm, arrangerar Resumé och Dagens Media en heldagskonferens som är helt inriktad på B2B-marknadsföring.

Resumé och Dagens Media lanserar det gemensamma eventet B2B Marketing 2020. På konferensen utses också Sveriges Bästa Marknadschef B2B.


Ämnen i artikeln:

Digital marknadsföringB2BMarknadsföringMarknadsstrategi

Resumé har under 14 år utsett Sveriges Bästa Marknadschef i 15 olika kategorier. Nu har turen kommit till Sveriges bästa marknadschefer B2B.

Den 22 april, på Fabriken Event i Stockholm, arrangerar Resumé och Dagens Media en heldagskonferens som är helt inriktad på B2B-marknadsföring. Vi borrar ner oss i de bästa casen, lärdomarna och strategierna från några av Sveriges ledande experter, marknadschefer och varumärken inom B2B. Dessutom utser vi Sveriges Bästa Marknadschef B2B, som vaskas fram av en jury bestående av experter inom B2B-kommunikation.

– Vi har pratat länge om att göra något om B2B-kommunikation, och nu blir det äntligen av, säger Fredrik Svedjetun, chefredaktör på Resumé och Dagens Media, och fortsätter:

– Det känns också kul att kunna uppmärksamma de marknadschefer som går i bräschen för utvecklingen inom svensk B2B-kommunikation. De gör ett viktigt jobb som sällan får samma uppmärksamhet som det hos stora konsumentvarumärken. 

Några av ämnena som vi fördjupar oss inom under B2B Marketing 2020 är account based marketing, content marketing, mätning och effekt, automatisering, kanalval, sociala medier och influencer marketing för B2B-företag.

Läs mer om eventet här. Vill du nominera någon till utmärkelsen Sveriges Bästa marknadschef B2B? Gå in på den här länken och fyll i uppgifterna. 

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.