Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Sponsring/Event

Philips självlysande sponsorskap

Publicerad: 2 Juni 2015, 09:23

The Color Run kommer i nattversion.

The Color Run har gjort succé i Norden. I september är det premiär för The Color Run Night i Stockholm och Philips TV är huvudsponsor.


Ämnen i artikeln:

SponsringPhilips TV

Philips TV gjorde senast den uppmärksammade reklamfilmen Afterglow med nattlig skidåkning för att marknadsföra deras Ambilight TV. Nu går de in som huvudsponsorer när The Color Run får ett nattlig variant i Norden. Precis som i skidfilmen kommer löparna att överösas med lysande färger.

– Vi tycker det är väldigt roligt att vara med och lansera detta i Stockholm.  The Color Run Night är ett kul sätt att visualisera Ambilight  och vad kontraster, ljus och färg gör för upplevelsen, säger Emelie Strand, marketing communications manager, Philips TV/TP Vision, i ett pressmeddelande.  

The Color Run Night har sin Europa-premiär i Stockholm den 11 september och kommer därefter att anordnas i flera länder. Förutom själva loppet kommer de också att arrangera en efterfest i samma stil.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

SponsringPhilips TV

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.