Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sponsring/Event

Pr-uppdraget: fixa Lucia

Publicerad: 22 november 2011, 15:50

På uppdrag från Göteborgs-Posten driver eventbyrån Insideout årets lucia i Göteborg. Målet är att fokusera på det goda värdet med välgörenhet och väcka liv i den gamla traditionen från 1935.


Thomas Crusner, sponsoransvarig på Göteborgs-Posten, känner sig trygg
med att Insideout tar över projektet.
– De har många spännande idéer och stor erfarenhet när det gäller upplevelsebaserade events och vi ser fram emot att få se en utveckling av luciatraditionen i Göteborg.

Insideout startade 2002, och har haft uppdrag för bland annat Göteborg
& Co, Kungsbacka kommun, Preem och Renova.

– Vi är fantastisk glada för luciauppdraget. Vårt mål är att väcka liv
i traditionen och skapa lite mer uppmärksamhet kring både luciatruppen
och själva projektet, säger Ulrika Dybler, VD på Insideout.

Uppdraget sträcker sig tre år framåt med en möjlig förlängning.

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.