Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Sponsring/Event

Resumé lanserar Byrådagen

Publicerad: 21 Januari 2019, 13:37

Klara för Byrådagen 2019: Pia Grahn, vd på Regi, Jonathan Pettersson, Head of NoA International, Emma Thorp, vd Scream, Sam Wheatman, account director och design lead på The Future Factory, Mattias Behrer, vd på Dentsu Aegis Network Sweden, Ted Persson, partner på EQT, Anne Gro Gulla, marknadschef Telia, Karin Rosell, Head of Brand & Marketing E.ON, Paula Ruotsalainen, byråchef The Amazing Society, Ulrika Enström, PR Manager, Oatly Department of Mind Control och Viktoria Thormark, marknadschef på OLW.

Sam Wheatman från The Future Factory, Telias marknadschef Anne Gro Gulla och Ted Persson från EQT är klara för Resumés nya event Byrådagen. Temat är tillväxt och affärsutveckling.


Ämnen i artikeln:

Årets ByråRegi

Sex av tio kommunikationsköpare vill beställa mer av sin byråpartner, enligt resultaten från Årets Byrå-undersökningen 2019. Det vittnar om att det finns en tillväxtpotential för de byråer som träffar rätt i sina erbjudanden på kommunikationsmarknaden.

På Resumés nya event Byrådagen, som hålls på eftermiddagen inför Årets Byrå-galan den 21 februari, delar några av kommunikationsbranschens främsta experter med sig av sina bästa idéer om hur landets byråer kan utveckla sina affärer och skapa tillväxt.

Här är några av programpunkterna på Byrådagen 2019:

How agencies can create growth and take control of new businessSam Wheatman, account director och design lead på The Future Factory, Storbritanniens ledande affärsutvecklingsbyrå för kommunikationskonsulter.
Kreatören är den nya uppfinnarenTed Persson, partner på EQT och grundare av digitalbyrån Great Works.
Uppdragsgivaren har sagt sitt: 5 insikter från Årets Byrå 2019Pia Grahn, vd på Regi.
Paneldiskussion: Hur ser framtidens byråsamarbeten ut?Anne Gro Gulla, marknadschef Telia, Viktoria Thormark, marknadschef OLW, Ulrika Enström, PR Manager, Oatly Department of Mind Control och Karin Rosell, Head of Brand & Marketing E.ON.
Byråpanelen 2019 – hur bör byråerna rusta sig?Mattias Behrer, vd på Dentsu Aegis Network Sweden, Emma Thorp, vd Scream, Paula Ruotsalainen, byråchef The Amazing Society, Jonathan Pettersson, Head of NoA International och partner i The North Alliance.

Inför Byrådagen gör Resumés magasin och digitala tjänst Resumé Insikt en fördjupning i kommunikationsbyråernas framtida utmaningar och möjligheter.
– Vi tar ett rejält grepp om byråbranschen och relationen mellan köpare och säljare av kommunikationstjänster. Satsningen på Byrådagen ligger i linje med vår ambition att vara med och utveckla branschen och erbjuda inspiration och kunskap till alla som jobbar med marknadsföring och kommunikation, säger Fredrik Svedjetun, chefredaktör på Resumé.

Byrådagen och Årets Byrå-galan arrangeras på Münchenbryggeriet i Stockholm den 21 februari. Läs mer om Byrådagen och säkra din biljett här.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik.svedjetun@resume.se


Ämnen i artikeln:

Årets ByråRegi

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.