Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Sponsring/Event
Publicerad: 12 oktober 2021, 12:16
Rory Sutherland, vice ordförande på Ogilvy.
Vilka är köparnas sanna drivkrafter, hur har Volvo Trucks lyckats och varför slår vision strategi? Detta är tre av många frågor som kommer få sitt svar under Resumé och Dagens Medias heldagsevent B2B Marketing 2021.
Ämnen i artikeln:
OgilvyOgilvys vice ordförande Rory Sutherland har varit kreativ chef på byrån sedan 1988 och är en av reklamvärldens skarpaste hjärnor. Hans intresse för psykologi fick honom att leda ett team på Ogilvy Change, där man studerar hur man ska påverka människors uppfattning, tänkande och handlingar.
Den 27 oktober, på Resumé och Dagens Medias hybridevent B2B Marketing 2021, talar Rory Sutherland om varför beteendevetenskap är avgörande inom business to business.
– Rory Sutherland betraktas som den mest inflytelserika personen i reklam i Storbritannien och vi är så glada över att han nu kommer till B2B Marketing, säger Resumés chefredaktör Yasmine Winberg som tillsammans med Insiktsredaktören Julia Lundin ska moderera dagen.
Dagen är fullspäckad av kunskap, bland annat kommer Niklas Bondesson, forskare vid Stockholms universitet och rådgivare på Noa att tala om lönsam positionering inom B2B. Dessutom får vi höra om hur Volvo Trucks har lyckats när marknadschefen Christina Eriksson och F&B-plannern Daniel Sjöstrand talar. Och:
B2B Marketing 2021 går av stapeln på Downtown Camper, Drottninggatan 28, i Stockholm och det går bra att delta fysiskt för de som vill – digitalt för de som föredrar det.
Konferensen vänder sig till alla som jobbar med marknadsföring på ett B2B-företag eller på ett konsultbolag eller medieföretag med kunder inom B2B.
Här kan du läsa mer om talarna och här kan du säkra din biljett.
Ämnen i artikeln:
Ogilvy