Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag08.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Sponsring/Event

"Vi siktar givetvis på att vinna"

Publicerad: 26 Maj 2011, 16:05

BSP, nominerade i eventkategorin i KBB är glada för nomineringen. Men det är vinsten som lockar.


Ämnen i artikeln:

KBB 2011

David Klint och Rickard Andersson på BSP.

Hur var 2010?
– Ett fantastiskt år då vi bland annat aktiverade flera stora sponsorskap som t ex titelsponsorskapet för Nordea i Nordea Scandinavian Masters och dessutom lyckades få Telia som kund.Vi firade även 3 året i rad som Gasell, säger vd Rickard Andersson.

Vad betyder nomineringen till KBB?
– Det är givetvis kul att bli nominerad, men vi siktar givetvis på att vinna.

Hur känns det inför framtiden?
– Det känns fantastiskt. Med nya stora och spännande kunder och gamla uppskattade kunder i ryggen, samt otroligt kompetent personal gör att vi står mycket starka inför framtiden.

Hur bygger man bra relationer till kunderna?
– Genom att hela tiden överträffa våra kunders förväntningar.

Vad kännetecknar er särskilt?
– Engagemang, glöd, kreativitet och noggrannhet kombinerat med fantastisk och inhouse eventpersonal som genomför alla våra aktiveringar och sponsorskap.

Fakta

Byrån grundades: 2003

VD: Rickard Andersson

Antal anställda: 19

Byråintäkt: 21,4 miljoner.

Exempelkunder: Nordea, Telia, Carlsberg, Absolut Vodka, Aftonbladet.

Emanuel Videla

Ämnen i artikeln:

KBB 2011

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.