Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

25 marknadschefer: Här är våra största utmaningar 2022 – och områdena där vi satsar

25 marknadschefer: Här är våra största utmaningar 2022 – och områdena där vi satsar

Vi har frågat de nominerade i Sveriges Bästa Marknadschefer om framtiden. Vad ligger de sömnlösa över 2022? Och vilka områden tycker de är viktigast att satsa på under året – som liksom det förra är ett av de mest osäkra i modern tid.
✓ McDonald's om den scenarioplanering som krävs.
✓ Apotek Hjärtat om att de snabbrörliga konsumentbeteendena kommer att bestå post-pandemin.
✓ Coop, Avanza, Folksam, Ica med flera om sina största marknadsföringssatsningar i år.
✓ Mediekanalerna som Sveriges Bästa Marknadschefer prioriterar 2022.

Publicerad: 4 januari 2022, 13:34

Ämnen i artikeln:

TelenorATGFolksamICASveriges bästa marknadscheferMcDonaldsApotek HjärtatStadiumApolloTeliaCoopAvanzaLindexHallonApoteketKronans ApotekIcaCircle KOKQ8

Hur ska man hantera 2022? Vi har frågat 25 som borde ha svaret på den frågan.

Foto: Getty Images.

Frågorna vi ställt till marknadscheferna är:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.