torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Därför är svenska företag inte trovärdiga i hållbarhetskommunikationen

Svenska företag är inte trovärdiga i sin kommunikation om hållbarhet och de saknar kreativ höjd. Vi förklarar hur och varför.

Publicerad: 7 maj 2022, 05:30


Foto: FilippoBacci

Ska marknadsförare över huvud taget ägna sig åt att sälja in hållbarhet? Vad innebär hållbarhet och för vem? På resume.se och i sociala medier har det i vinter pågått en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev