Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

De eftertraktade 2022 – därför är hållbarhetsmarknadsföraren en kärnkompetens

Publicerad: 2 februari 2022, 10:01

Ann Freudenthal.

Foto: Albin Händig.

I ett decennium har dataanalytiker och UX-designer varit marknadsfolkets önskerekrytering. Men världen förändras och i dag finns nya behov att fylla. Hållbarhetsmarknadsföraren är en av 2020-talets nya kärnkompetenser.


Hållbarhet är 20-talets ödesfråga. Det råder det inga tvivel om. Frågan är vad svaret blir. Där är det desto större förvirring. Det har resulterat i att fokus för hållbarhet har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.