Strategi
De eftertraktade – fem talanger rustade för framtiden inom reklam och marknadsföring
I ett decennium har dataanalytiker och UX-designer varit marknadsfolkets önskerekrytering. Men världen förändras och i dag finns nya behov att fylla. Här är 2020-talets nya kärnkompetenser inom marknadsföringen.
Publicerad: 26 februari 2022, 06:30
Jacob Evertsson, Frida Jernspets, Ann Freudenthal, Lina Säfström och David Lie är talanger som framtidssäkrar verksamheten. Vi talar om varför.
Foto: Peter Nilsson / Anna Rut Fridholm / Albin Händig / Jenny Leyman / Anna Rut Fridholm.
När marknadsfolk och byråmänniskor får frågan om vad som är den stora utmaningen framöver är det återkommande svaret att attrahera talang. Var hittar man den kompetens som krävs för att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.