Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Strategi
Publicerad: 14 juni 2022, 08:02
Efter två års pandemi och e-handlande tycker Selfridges det är dags att byta vanor.
Foto: Petter Larsson.
Vad kan få britterna att efter två år med pandemi och e-handel återvända till det klassiska varuhuset? Sexterapi, psykedeliska trippar, NFT-kiosker?
Selfridges på Oxford Street i London testar nya affärsidéer. Frågan är om det är rätt idéer.
Låt oss ändra hur vi shoppar”, står det med stora bokstäver på Selfridges fasad på Oxford Street i London. En orolig uppmaning. Selfridges tidigare konkurrenter på Oxford Street, Debenhams och
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.