Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Doktor Georgsons kur: Fem steg till bättring för Kappahl

Publicerad: 19 november 2021, 13:29

Sluta med influencers! Stå. På. Egna. Ben. Det är ett av fem tips som varumärkesdoktorn Mats Georgson ger Kappahl i en analys om hur modekedjan bör jobba för att stärka sitt varumärke.


Ämnen i artikeln:

KappAhlLindex

Två aktörer alla känner till men få har som förstaval. Det är anmärkningsvärt att man ligger på trettioprocentig nivå i tänkbarhet – när två av tre inte kan tänka sig

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KappAhlLindex

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.