Strategi
Här är nästa steg i Nord DDB:s strategisatsning
Publicerad: 9 december 2022, 09:16
Rapporter ska fungera som ett marknadsföringsverktyg för Nord DDB. Först ut är en rapport om hur nyanländas varumärkesattityder skiljer sig från den genomsnittliga svenskens. ”Mitt jobb sedan jag kom till Nord DDB är att strukturera upp insiktsarbetet, tillföra forskningsmetodik och göra det mindre ad-hoc,” säger strategichefen Nina Åkestam Wikner.
Med flera nyckelrekryteringar har Nord DDB satsat hårt på att utveckla strategiavdelningen de senaste åren. Att ta fram egna studier är en naturlig fortsättning av det nyhetsbrev som byrån fram
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.