Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Strategi
Publicerad: 19 maj 2020, 11:47
Efter coronautbrottet ska marknadschefer skapa tillväxt med en betydligt mindre budgetar. Det innebär omorganisationer och ökad grad av digitalisering på flera håll, samtidigt kommer varumärket fortsatt ha hög prioritet för svenska marknadsförare. Det bedömer Avaus som genomfört omfattande enkäter med 190 CMO:s i Sverige och Finland.
När dagen kommer för svenska marknadschefer att försvara sitt mandat är det alltid bättre att vara proaktiv, affärsledande och ansvarstagande än reaktiv. Faktum är att många marknadschefer våren 2020 aldrig
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.