Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Lyko om strategin med nya appen: ”Ett sätt att sänka konverteringarna men öka trafiken”

Publicerad: 11 november 2022, 11:15

Rickard Lyko berättar om appen som lanseras i dag.

Foto: Gustaf Månsson/SvD/TT + pressbild

I dag lanserar skönhetskedjan Lyko en app, där man satsar på att bygga relation och inspirera snarare än att konvertera. ”På sikt är det viktigt att vi bygger en användarupplevelse där man ser mer än produkt och pris, för det kan man göra i vilken e-handel som helst,” säger Rickard Lyko, vd.

Ämnen i artikeln:

LykoNyheterAppE-handel

Alicia Price

alicia.price@resume.se


E-handel handlar inte bara om transaktion - kunderna vill ha upplevelse och inspiration också. För att tillhandahålla just det, och hylla kundernas egen kreativitet, startar Lyko en app där communityt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev