fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Med spets och bredd: Strategierna bakom storbyråernas ”one stop shop”-lösningar

Den ständiga kanaltillväxten och förändrade konsumentbeteenden driver fram nya lösningar. Här förklarar OMG, Åkestam Holst, Drum, Publicis Groupe, Nord DDB och Forsman & Bodenfors de senaste årens förändring av erbjudandet – och hur de behåller sin spets. ✓ Så gör det skillnad för affären. ✓ Riskkapitalet inte längre rädda för reklambranschen. ✓ ”Kan kombinera olika lösningar med samma insiktsplatta”.

Publicerad: 9 februari 2023, 14:01

Ämnen i artikeln:

Göran ÅkestamÅkestam HolstForsman & BodenforsDrumPublicis GroupeStrategiAffärerToppnyheterNord DDB

Leif Sorte, Göran Åkestam och Emil Thelander resonerar om de senaste årens breddning på byråmarknaden.

Foto: Pressbild/Getty

Bredd eller spets. Generalist eller specialist.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev