Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Nätverk för planners återuppstår i Sverige – här är de viktigaste strategiska utmaningarna

Publicerad: 4 november 2021, 12:11

Från vänster: Dag Eriksson Alvarez, Analytiker på TV4, Stina Hansson, Strateg på Åkestam Holst, Emma Lerider Harrysson, Producer på Klättermusen, Sebastian Stüben, Strateg på Prime & United Minds, Mounes Zandi, Strateg på M&C Saatchi, David Häggå, Planner på Narva)

Account Planning Group (APG) gör en nystart i Sverige och har tillsatt en styrelse med en snittålder på 28 år. För Resumé berättar nätverkets nya ordförande om målet med nystarten och vad han anser är de största utmaningarna för planners och strateger.


Ämnen i artikeln:

PlannerStrateg

Account Planning Group (APG) är ett internationellt nätverk av planners, strateger och likasinnade i kommunikationsbranschen. Nätverket grundades i London 1979 och har funnits i Sverige som ideell förening sedan 2005,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PlannerStrateg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.