Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Nu mejslas den nya influencermodellen fram

Nu mejslas den nya influencermodellen fram

Nu bygger forskningen en teoretisk modell för influencermarknadsföring.
Det är betydligt mer komplicerat än vad de flesta tror.

Publicerad: 6 april 2022, 09:37

Ämnen i artikeln:

InfluencerInfluencer marketingSara Rosengren

Foto: Tero Vesalainen/Getty Images.

Före jul visade New York Times i en artikelserie hur Kina och Ryssland använder västerländska influencers för att driva propaganda.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.