Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Restriktionerna släpper – så ställer pandemins vinnare och förlorare om marknadsföringen

Publicerad: 29 september 2021, 13:16

Resebolagen har drabbats hårdast av pandemin. Utkörningstjänster som Foodora och Bolt Food tillhör en av de branscher som gynnats mest. Slopade restriktioner innebär nya utmaningar för de båda. Vi har tagit ett snack med dessa aktörer för att ta reda på hur de tänker inför omställningen – och hur de ska få ut så mycket pang för pengarna som möjligt givet fortsatt åtstramade reklaminvesteringsbudgetar.


Ämnen i artikeln:

MarknadsstrategiMarknadsföringFoodoraUber

Onsdagen den 29:e september är en glädjens dag för många – inte bara för gemene man eller kvinna som får mycket av sitt vanliga liv tillbaka, utan också för alla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.