Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Strategi

Varumärkesduellen: Därför är Kappahl och Lindex kända – men bortvalda

Varumärkesduellen: Därför är Kappahl och Lindex kända – men bortvalda

De flesta känner till Lindex och Kappahl. Men de befinner sig sällan högt upp på shoppinglistan. När Resumés magasin ställer de två varumärkena mot varandra visar det sig att vinnarens strategi hänger på en rätt skör tråd 2021.

Publicerad: 19 november 2021, 13:29

Ämnen i artikeln:

KappAhlLindex

Lindex marknadschef Linda Olsson och Kappahls kommunikationschef Charlotte Högberg – vem lyckas bäst?

Lindex och Kappahl har som H&M rötter i det gamla Sverige. Men de har aldrig, som H&M, riktigt lyckats svinga sig upp i det nya millenniet. De är kända men

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.