Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tech

Resultify i partnerskap med HubSpot

Publicerad: 2 November 2020, 14:18

Anna Sandahl, marknadschef och partner på Resultify.

Malmöbaserade digitala byrån Resultify inleder partnerskap med den globala sälj-, service- och marknadsföringsplattformen HubSpot.


Ämnen i artikeln:

Resultify

Efter ett mångårigt samarbete har digitalbyrån Resultify ingått officiellt partnerskap med HubSpot i form av solutions partner. När GDPR förändrat landskapet för digital marknadsföring, samtidigt som corona lett till att allt fler jobbar digitalt, har efterfrågan på en enkel helhetslösning för den digitala närvaron ökat, menar man på Resultify.

Resultify blev kvalificerad guldpartner med HubSpot på några veckor. 

– Det har funnits ett uppdämt behov och det är därför vi gör det här. När partnerskapet blev officiellt tog det inte många dagar förrän vi hade fått en stor grupp företag ombord med oss in i HubSpot. Att integrera sälj, marknad och support och att jobba med automatisering ligger i tiden, säger Anna Sandahl, marknadschef och partner på Resultify.

– I och med GDPR och även corona, som innebär att fler av oss nu jobbar digitalt, är metoden inbound marketing som HubSpot bygger på mer aktuellt än någonsin. Det blir även enkelt att jobba med kommunikation kring GDPR och säkerställa att marknadsföring och försäljning sker i enlighet med riktlinjerna. Partnerskapet med HubSpot innebär också att vi kan hjälpa fler företag att knyta ihop sin digitala försäljning, marknadsföring och support.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Resultify

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.