Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Webb

Bolaget bakom rasande Höglund

Publicerad: 12 Juni 2009, 09:02

Igår rapporterade Resume.se om hur journalisten Elisabeth Höglund gick till attack mot en MC-kille på Stureplan. Filmen som sprids på Youtube är en del i en kampanj för försäkringsbolaget If.


Ämnen i artikeln:

Elisabeth Höglund

– Vi hoppas att inte människor tar illa upp för att vi skojat med dem lite grann. Poängen från vår sida är att visa att If finns där när det oväntade händer. Det är när olyckan är framme som vi kan hjälpa, säger Katarina Neiderstam, Marketing Campaign Manager på If.

Filmen är framtagen av If tillsammans med reklambyrån Studio Total. Den är en del i en störra kampanj som försäkringsbolaget nu gör för att hitta nya sätt att kommunicera med kunderna.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Elisabeth Höglund

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.