Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Webb

Digitala moodboards i NKs digitala vårkampanj

Publicerad: 8 Mars 2013, 12:56

I år går NK:s stora vårkampanj under namnet Nya Vägar. I samband med kampanjstarten lanseras den digitala kampanjen NK av MIG.


Den 7:e mars lanserar Nordiska Kompaniet, tillsammans med ett antal utvalda modeprofiler, kampanjen NK av MIG. På kampanjsajten nkavmig.se kan besökarna skapa egna moodboards med  produkter från NK:s modeavdelningar.

Besökarna kan också vinna ett presentkort på 10 000 kronor och få sin moodboard utställd i ett av NKs skyltfönster.

– Vi vill uppmuntra till att våga utforska nya vägar inom mode. Med NK av MIG tar vi också nya vägar inom digitala och sociala medier, säger Erica Wigge, PR-ansvarig på Nordiska Kompaniet.

Arbetsgrupp
Kund: Nordiska Kompaniet
PR-Byrå: IBEYOSTUDIO
Koncept & Idé: IBEYOSTUDIO
Webbproduktion & Formgivning: OYSTR

Krister Berntsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.