Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Webb

Farfars prestigeuppdrag för Reebok havererar

Publicerad: 11 juni 2008, 18:11

Farfar arbetar inte längre med Reebok. Uppdraget blev sju månader gammalt. Ingen kan i dag säga vad som hände med det som skulle bli århundradets svenska reklamuppdrag. – Snart kommer saker att falla på plats och sedan går man framåt igen. Det är det som i verkligheten kallas för positiva problem, säger Joakim Jonason.


Matias Palm Jensen är vd på Farfar. Foto: Tobias Rydergren

Sju månader efter att Farfar presenterade det nya globala jätteuppdraget för Reebok är sagan slut.
Det blev inget uppdrag.

– Farfar är en av de byråer som vi har gett uppdrag men som inte jobbar för oss längre. Jag tror de gjorde några projekt men inget som blev publikt, säger den europeiske presschefen Richard Glennie.

Läs mer om det havererade samarbetet i veckans nummer av Resumés papperstidning.

Claes de Faire

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.