Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Webb

Föräldrar som satsar digitalt

Publicerad: 12 april 2010, 11:29

Allt för Föräldrar köper Clear Channels digitala verksamhet.
De fyra personer som följer med köpet ska främst jobba med försäljningen av annonspaketet Familjepakatet.se.


Ämnen i artikeln:

Clear Channel

Därmed drar sig Clear Channel sig ur satsningen på digitala medier i Sverige.
– Det har varit en lyckad satsning som visat god lönsamhet sedan starten. Internetannonsering passar dock inte in i Clear Channels nya strategi, och vi har funnit en lösning där kompetens, nätverk och kontakter kommer till det perfekta hemmet och kan fortsätta att växa, säger Patrik Hofbauer, vd på Clear Channel i Sverige i en kommentar.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Clear Channel

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.