Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Webb
Publicerad: 12 april 2011, 14:35
Idag lanserar försäkringsbolaget If Facebook-tävlingen ”Jakten på 50 000-lappen”. Tävlingen har som syfte att uppmärksamma eldsjälar i samhället och vill möjliggöra projektidéer som kan bidra till en tryggare närmiljö runt om i landet.
Ämnen i artikeln:
FacebookTävlingen genomförs på If:s Facebook-sida, pågår fram till 15 maj och kommer att premiera idéer på projekt som kan göra skillnad för många människor.
Medlemmarna på Facebook-sidan har sedan möjlighet att rösta fram det bidrag som de tycker bäst om och det bidraget har i sin tur chans att vinna 50 000 kronor. If:s jury väljer sedan ut ytterligare två projekt som får 50 000 kronor vardera.
If har utvecklat tävlingen tillsammans med pr-byrån Spotlight pr.
Facebook-sidan har för tillfället 1420 medlemmar.
Malin Carlehäll
Ämnen i artikeln:
Facebook