Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Webb

If startar Facebook-jakt

Publicerad: 12 april 2011, 14:35

Idag lanserar försäkringsbolaget If Facebook-tävlingen ”Jakten på 50 000-lappen”. Tävlingen har som syfte att uppmärksamma eldsjälar i samhället och vill möjliggöra projektidéer som kan bidra till en tryggare närmiljö runt om i landet.


Ämnen i artikeln:

Facebook

Tävlingen genomförs på If:s Facebook-sida, pågår fram till 15 maj och kommer att premiera idéer på projekt som kan göra skillnad för många människor.

Medlemmarna på Facebook-sidan har sedan möjlighet att rösta fram det bidrag som de tycker bäst om och det bidraget har i sin tur chans att vinna 50 000 kronor. If:s jury väljer sedan ut ytterligare två projekt som får 50 000 kronor vardera.

If har utvecklat tävlingen tillsammans med pr-byrån Spotlight pr.

Facebook-sidan har för tillfället 1420 medlemmar.

Malin Carlehäll

Ämnen i artikeln:

Facebook

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.