Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Webb

Philips väcker morgonpressen

Publicerad: 19 november 2010, 07:49

Det är påfallande mörkt utanför fönstret om morgonen så här års. Hög tid att kränga väckningslampor, med andra ord.


Ämnen i artikeln:

PhilipsMilkCarat

Philips går idag ut med en webbkampanj på GP.se, och under de kommande dagarna även på DN:s och Sydsvenskans sajter.

Idén är framtagen av Milk och syftet är att illustrerar det mjuka uppvaknande som Philips hävdar att lampan ger. Formatet med banners som integrear med resten av sajten är framtaget tillsammans med Carat och GP.

– Vi är alltid öppna för nya, spännande samarbeten och lösningar. Det är speciellt roligt att Philips använder sig av webbkanalens unika möjligheter för att illustrera sin egen produkts egenskaper, säger Mikael Nordström på GP i ett pressmeddelande.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

PhilipsMilkCarat

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News