Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Webb

Tradera och MSN i shoppingsamarbete

Publicerad: 15 oktober 2012, 06:14

Tradera och MSN inleder ett samarbete där Tradera kommer att stå för innehållet i MSN:s nya shoppingkanal.


Ämnen i artikeln:

TraderaMSN

I praktiken betyder det att det i MSN:s shoppingkanal kommer att finnas  ett urval av Traderas utbud av nya produkter från utvalda företag till  försäljning.

Samarbetet med MSN är ett steg i att marknadsföra Traderas satsning på  ett ökat utbud av nya produkter från olika företag som säljer via  Tradera. Allt fler företag har börjat använda Tradera som en alternativ  försäljningskanal vilket har lett till ett ökat utbud av nya produkter  på sajten.

– Samarbetet med MSN innebär en ny marknadsförings- och  försäljningskanal för oss där vi når nya användare utanför Tradera. MSN  Shopping ger oss möjligheten att visa upp vårt nya utbud av nya  produkter från olika företagsäljare på ett relevant och inspirerande  sätt, säger Christina Kilström, marknadschef på Tradera i en kommentar.

MSN och Tradera kommer även att jobba med olika kampanjer och redaktionellt material för att lyfta fram utbudet i MSN Shopping.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

TraderaMSN

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.