Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Webb
Publicerad: 15 november 2012, 15:56
Sociala mediesajten Tumblr har annonserat att de kommer börja samarbeta med ett dussin reklam- och teknikleverantörer.
Ämnen i artikeln:
TumblrDet är ett dussin reklam- och teknikleverantörer som blir de första deltagarna i sin A-List Partnership Program, som verkar likna Facebooks Preferred Developer Program.
Noterbara Tumblr-partners inkluderar AKQA, Social@Ogilvy, Deep Focus, 360i, Droga5, We Are Social och Carrot Creative.
– Vi kan inte vara lyckligare med de tidigare framgångar varumärken har haft med Tumblr för att berätta sina historier, och vi har nu fått äran att arbeta med några av de mest kreativa och talangfulla byråerna runt om i världen, säger Rick Webb, marknadsansvarig på Tumblr till AdWeek.
A-List Partnership Program kommer i likhet med Facebooks Preferred Developer Program, ge byråpartners mer tillgång till sajtens olika funktioner.
Linus Fremin
Ämnen i artikeln:
Tumblr