Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Webb

Viking Line hänger på danstrenden

Publicerad: 28 augusti 2008, 13:43

Viking Line har dragit i gång en ny kampanj, där de matchar olika danspartners med varandra.


Besökaren på sajten kan ladda upp en film på sig själv när de dansar. Sedan matchas personen med någon av de andra som gjort samma sak på sajten. Skulle du hitta någon du vill resa med på sajten bruder Viking Line på resan.

Kampanjen är en fortsättning på Viking Lines tema Östersjöns hetaste dansgolv och är gjord av Åkestam Holst. Sajten kommer att lanseras med hjälp av tv och banners under hösten.

Kolla in kampanjsajten här

Arbetsgrupp Viking Line

Kjell Månsson, projektledare
Bella Müller, produktionsledare
Calle Lewenhaupt, copywriter
Adam Reuterskiöld, copywriter
Olle Mattsson, ad
Paul Collins, ad/Web Director

Produktionsbolag för Dance Match:
From Stockholm with Love
Magnus Svensson, designer
David Wahlgren, flashutvecklare
Maurice ”Zorro” Carlberg, animatör

Per Torberger

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.