Dela sidan:

– Vi vill med den här kampanjen påminna och visa PUBs fantastiska utbud inom såväl mode och inredning, säger Marianne Perslow, marknadschef PUB i en kommentar.

Modevaruhusen går tungt i media just nu. På måndag drar PUB igång sin första stora kampanj tillsammans med Acne, ett konto byrån vann förra sommaren.

I kampanjen vill man lyfta fram bredden i varuhuset.
– PUB är definitivt Stockholms mest spännande varuhus just nu och jag är övertygad om att den här kampanjen kommer att få fler att upptäcka det, säger Elin Bäckman, VD på Acne Advertising.


PUB är Stockholms äldsta varuhus, invigt 1882. 3,3 miljoner personer besöker PUB varje år. I år har man flera nya hyresgäster som inredningsbutikerna R.O.O.M., Systrarna Voltaire och danska House Doctors. I april öppnar också engelska apotekskedjan Boots i varuhuset.

Fakta

Arbetsgrupp:
Fotograf: Denise Grünstein, CameraLink

Scenograf: Sahara Widoff, LundLund
Art Director: Anna Kask, Acne Advertising
Copywriter: Ulrika Fryckstedt, Acne Advertising
Produktionsledare: Sofie Holmström, Acne Advertising
Projektledare: Elin Bäckman, Acne Advertising
Uppdragsgivare: Marianne Perslow, Marknadschef PUB.
Produktion: LinkDetails



Dela sidan: