Dela sidan:

StockholmMediaWeek går av stapeln för den åttonde gången. Årets program bygger på fyra huvudteman vars syfte är att hjälpa till att reflektera och blicka in i framtiden.

En av de riktigt stora dragplåstren är att prinsessan Märtha Louise av Norge ska tala om tradition, integritet och självständighet.

SAS före detta vd och koncernchef, Jan Carlzon, ska prata om hur varumärkesbyggande och kommunikationsarbete sällan drivs av huvudmännen i ett företag:
– Om inte kommunikationsarbete drivs aktivt från koncernledningen, är det lätt att fokuset på detta grundläggande arbete försvinner, säger han.

Henry Holtzman från MIT Medialab i Boston har mer än 30 års erfarenhet av sitt arbete och pratar om hur den senaste forskningen kan öka människors förmåga att tänka och kommunicera:

– Det känns verkligen som att vi i år har hittat en riktigt bra mix, säger Staffan Slörner, vd för Sveriges Mediebyråer i en kommentar.



Dela sidan: