Dela sidan:

För lite drygt ett år sedan blev det offentligt att TBWA startar en ny avdelning- TBWA\365 inriktad på responsmarknadsföring.
Man rekryterade då Susanne Preber Alm, som varit vd på Trackster som ansvarig för det nya affärsbenet. Nu har hon slutat.

– Det stämmer, hon slutade för någon månad sedan, bekräftar Robert Schelin, vd på TBWA.

Vad händer med affärsområdet, blir det kvar? Vem tar över den?
– Våra olika initiativ inom direktkommunikation finns kvar.

Vilka kunder har ni som använder TBWA\365?
– Det har aldrig varit någon kund som bara använder sig av TBWA\365, utan vi jobbar integrerat med detta på olika sätt med de flesta av våra kunder.

Susanne Preber Alm hämtades från RM-byrån Trackster till TBWA\365.

Resume.se har sökt Susanne Preber Alm för en kommentar.

TBWA hade enligt senaste bokslutet 27 anställda, omsättningen för 2010 var 63 283 000 kronor, med ett resultat på 5 356 000 kronor.

Byrån grundades 2005.

Bland kunderna finns Svensk Fjärrvärme, Canal Digital, Loka.



Dela sidan: