Dela sidan:

Kampanjen omfattar samtliga 12 europeiska marknader där Spotify är verksamt.

3D-kampanjen för Titanic erbjuder också Spotifys hela katalog på mer än 16 miljoner låtar.

Musiktjänsten integreras med Facebook för att användarna ska kunna producera egna trailers av filmen, där förhoppningen är att engagera musik- och filmälskare över hela världen.

Kampanjen pågår i tre veckor och innebär också att man kan få förslag på tre vänner som kan figurera i sina trailers - detta utgår ifrån de vänner som man har allra mest kontakt med via Facebook.

Användarna kan naturligtvis även själva handplocka vilka vänner som man vill inkludera i sin filmtrailer.

Trailern kan sedan läggas upp på Facebook och delas med vännerna som deltar i den.

Användarna har också möjlighet att prenumera på Titanics spellista , använda Spotify-katalogen för att dela med sig av musikminnen från första gången man såg filmen och titta på videointervjuer med fans som deltog vid en förhandsvisning av 3D-versionen av Titanic i februari i år.

Kampanjen har skapats av Kerve.



Dela sidan: