Dela sidan:

–  Summerburst är ett intressant event för oss där vi har möjlighet att möta vår unga målgrupp på den plats där de befinner sig på, säger Nordeas marknadschef Claes Tell i en kommentar.

Summerburst sker i Stockholm och Göteborg i juni och några av artisterna är David Guetta, Axwell och Otto Knows.

Det finns bara ett problem. Biljetterna är redan slutsålda. 


Nordea erbjuder dock ytterligare en möjlighet och låter kunderna tävla om biljetter varje dag under resten av maj.

Tävlingen går ut på att kunderna får gå in på Nordeas Facebook-sida för kampanjen och skapa egna posters för Summerburst.

Dessa ska sedan delas med deras vänner. Målgruppen för tävlingen är 18-28 år.
Nordea går också upp med en film med budskapet Nordea är stolt sponsor av Summerburst 2013 – Nedräkningen för Summerburst har börjat. 
Här finns också information om tävlingen.
Tävlande får skapa hur många posters man vill. Det finns bara ett krav. Man måste vara Nordea-kund.



Dela sidan: