Dela sidan:

Astigmatism är det vanligaste synfelet i Sverige, enligt Synsam. Det vill bolaget uppmärksamma i kombination med stilsäkra bågar och en aura av framgång i den nya kampanjen. 

– I vår bransch blir det ofta stort fokus på pris, men det är svårt att jämföra erbjudandena eftersom det är så stor skillnad på kvalitet. Glasögon handlar lika mycket om att seende som utseende och vi kan både erbjuda de bästa glasen och det största urvalet av bågar, säger Peter Herte, marknadschef på Synsam, i en kommentar. 

Filmen är producerad av B-Reel och regissör är Anders Hallberg. Kampanjen, som TBWA alltså ligger bakom, kommer också att synas i print, webb och sociala medier. 

Arbetsgrupp på TBWA:
Robert Schelin, Kundansvarig projektledare
Alexander Fredlund, Art Director
Sanna Lengholm, Art Director
Johannes Ivarsson, Copywriter
Frida Sivfersen Ljung, Copywriter
Ulrika Sörensen, Produktionsledare
Christa Mellgren, Produktionsledare
Alison Bonner, Planner
Carolina Blåeldh, Formgivare
Kalle Widgren, Creative Director 



Dela sidan: