Dela sidan:

– Hur företag och organisationer behöver förhålla sig till sin omvärld för att kunna nå ut, ser vi som en hygienfaktor hos alla våra konsulter. Som komplement till det ser vi att vi behöver rekrytera ett antal specialistkompetenser – Petter och Ida är två av dessa, säger Carina Lindberg Glavå, vd för Grayling Sverige i en kommentar.

Ida Åstrand har arbetat som konsult och rådgivare på Graylings Malmö-kontor under de senaste sju åren och har också haft ett ansvar för byråns kompetensutveckling inom marknads-pr samt dess Sverige-erbjudande inom det digitala området.
– Som kreativ chef kommer jag arbeta med ännu tydligare ramar för våra kreativa processer och se till att vi sedan levererar kreativ kvalité just utanför ramen, säger Ida Åstrand, i en kommentar.

Petter Claesson har arbetat med analys och research för Forsman & Bodenfors – senast med Lisebergs varumärkesstrategi.

Han har också deltagit i projektet ”En gemensam identitet för Sveriges Nationalparker” inom Happy F&B.

Petter sitter även med i styrelsen för Göteborgs Internationella Filmfestival samt modemärket REDESIGN by KJ.

– Petter är en av branschens framtida stjärnor och kommer att stärka upp vår kompetens inom analys och insikt, säger Carina Lindberg Glavå, vd på Grayling Sverige i en kommentar.



Dela sidan: