Dela sidan:

Verisure vill vara en del av det uppkopplade smarta hemmet och lyfter fram sin smartphone-app.

– Idag förväntar alla sig att man ska kunna göra "allt" från sina smartphones, var man än befinner sig i världen. Genom att visa upp våra tjänster och vår app kan vi ta en position inom det uppkopplade smarta hemmet och visa att det faktiskt fungerar. Något som mängder av leverantörer snackat om i 20 år men få har exekverat på, säger Carina Wiklund, varumärkes- och kommunikationschef på Verisure, i ett pressmeddelande.

Forsman & Bodenfors ligger bakom kampanjen som ska gå i print, tv och radio. 


Happy F&B har tagit fram den nya identiten.

Arbetsgruppen:
Carina Wiklund - Director Brand & Communication, Verisure
Katarina Prestor - Marketing manager, Verisure
Projektledare: Greger Andersson
Produktionsledare: Jenny Edvardsson/Linda Tiderman
Art Director: Karin Jacobsson
Copywriter: Eva Råberg
Formgivare: Karin Nolmark
Producent: Alexander Blidner
Planner: Daniel Sjöstrand
Regissör: Jesper Ericstam
Produktionsbolag: Social Club
Fotograf: Sandra Freij


Dela sidan: