Dela sidan:

– Vi är just nu starkare än någonsin som produkt och den nya konstellationen av ägare känns mycket positiv. Nu går vi mot nya tider och efter 31 år på marknaden så känns det som om resan bara börjat, säger Faje Gani i ett pressmeddelande och fortsätter:

– Under det kommande året planerar vi att öka vår räckvidd markant genom vidare utveckling av befintliga produkter och eventuellt kompletteringar.

Ola Ahlvarsson, styrelseordförande för Keynote Media Group:

– Keynote fortsätter i och med försäljningen av Nöjesguiden strategin med att sälja portföljbolag som är redo att ta nästa steg med nya ägare. Här har vi redan sålt SprayDate till Match.com och Rodeo till Stampen. Det är extra kul att Faje leder konsortiet som köper Nöjesguiden för han mer än någon annan kan ta åt sig äran för Nöjesguidens fina utveckling.

Nöjesguiden har 14 fast anställda medarbetare i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Magasinet Nöjesguiden ökade med 5 procent i senaste Orvesto-mätningen. Nojesguiden.se nosar på 100 000 unika besökare per vecka.



Dela sidan: