Dela sidan:

Bjurfors drog igång för 50 år sedan och finns idag i merparten av de större svenska städerna – mäklarkedjan har vuxit 6 kontor i Stockholmsområdet och har 17 kontor.

– Vi har ett mycket starkt varumärke som storstadsmäklare i framförallt Malmö och Göteborg, där vi idag är bland de största. Nu vill vi även göra denna resa i Stockholm, säger Peter Austler marknadschef på Bjurfors Stockholm i en kommentar.

Bjurfors vill inte bara få fler att köpa och sälja bostäder med hjälp av pr och marknadsföring, utan hoppas även kunna rekrytera ännu fler mäklare.

– Bjurfors är ett starkt varumärke med stora ambitioner i Stockholm. PR kommer att bli en viktig motor för att etablera företaget som en expert på Stockholm vilket är väldigt kul och utmanande, säger Axel Lagerbielke, grundare och delägare på Spotlight i en kommentar.

Förutom Axel Lagerbielke består Spotlight-teamet även av Karin Hallerbäck.

Bjurfors arbetar också med reklambyråerna DDB och Sweet samt mediebyrån Ridgeback.



Dela sidan: