Dela sidan:

– Med Jennys erfarenhet och kompetens så förstärker vi vårt erbjudande med inte bara ett kreativt agerande inom media, utan även inom produktion och storytelling, säger Joakim Antelius, Creative Media Director/Head of Invention på Mindshare i en kommentar.

Jenny Vinterqvist kommer närmast från egen verksamhet och har arbetat med reklam- och konstprojekt för kunder som SAS.

Hon har tidigare också jobbat åt SF Media och producerat filmer för alltifrån Lantmännen och Volkswagen till STS.

– Alla vill höra en bra historia. Den kan handla om vad som helst men det måste beröra. På Mindshare får jag möjlighet att arbeta långsiktigt med storytelling och i en kreativ roll skapa effektiv kommunikation tillsammans med många fler varumärken än tidigare, säger Jenny Vinterqvist i en kommentar.

Mindshare ingår i WPP är har 6 000 anställda på 113 kontor i 82 länder, varav 63 anställda i Sverige.



Dela sidan: